Özel Kalem Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
SIRA
NO
HİZMET ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN
TAMAMLANMA
SÜRESİ
(EN GEÇ)
1 Randevu

-Başvuru sahibinin;
1- Adı-Soyadı  
2- Telefon Numarası
3- Görüşeceği Konu                            
-Taleplerine göre
1- Belediye Başkanı ile iletişimin sağlanması          
2- Konularına göre ilgili müdürlüklere yönlendirilmeleri sağlanmaktadır.

Sivil Toplum Kuruluşları ve Vatandaşlarımızın Sayın Başkanla Görüşme talepleri not alınarak bir tarih ve saat belirlenir. İlgiliye randevu tarihi en geç 1 gün içinde cevap verilir.Gerekirse telefon ile görüştürülür
2 Günlük Program

-

1 Yıl
3 Dilekçe

Dilekçe ve vatandaşın sunacağı ek belgeler

Günlük
4 Temsili Ağırlama

-

5 gün
5 Birimler Arası Koordinasyon

-

Günlük
6 Resmi Yazışma

-

15 Gün
7 Vatandaşlarımız Tarafından Yapılan Diğer Müracaatlar

-

Hemen
8 Birimler Arası Toplantı

-

Haftada 1 Gün
9 Etkinlik Organizasyonu 3 Gün Öncesi Bilgilendiriliyor
10 Sosyal Medya İletişim

Tüm Kurum ve Kuruluşlar, STKlar, Dernekler, Odalar, Vatandaşlar

1 Hafta
11 Medya Takip

-

Günlük
12 Talepler

Dilekçe ve vatandaşın sunacağı ek belgeler

Günlük

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belgelerin istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.


İkinci Müracaat Yeri
Ad Soyad  OSMAN  GÜDER
Unvan  Belediye Başkanı
Adres  Uçbağlar Mah. Sivas Cad. No:48 // Battalgazi - MALATYA
Tel  4422
Faks  
E-Posta  osman.guder@battalgazi.bel.tr