|
Sıra No: |
3 |
Kurum Kodu: |
29343334 |
Standart Dosya Planı Kodu: |
|
Hizmetin Adı: |
Sözleşme İmzalanmadan Önce Hazırlanması Gereken Belgelere İlişkin Açıklama |
Hizmetin Tanımı: |
- |
Hizmetin Dayanağı Mevzuatın
Adı Ve Madde Numarası: |
4734 Sayılı kamu ihale kanunu |
Hizmetten Yararlananlar: |
|
Hizmeti Sunmakla Görevli
Yetkili Kurumların/Birimlerin Adı: |
Destek Hizmetleri Müdürlüğü |
Başvuruda İstenen Belgeler: |
1- 10 (a) (b) (g) İhale tarihi itibariyle Ticaret Odasından (kayıtlı olduğu oda) alınacaktır. 2- 10 (c) İhale tarihi itibariyle Kesinleşmiş sosyal güvenlik pirim borcu olmadığına dair belge ( SGK Bölge Müdürlüğünden alınacaktır.) 3- 10 (d) İhale tarihi itibariyle Kesinleşmiş vergi borcu olmadığına dair belge (Vergi Dairesinden alınacaktır) 4- 10-(e) Sabıka kaydı (İhale tarihi ile sözleşme imza tarihi arasında) Anonim Şirket ise : Yönetim Kurulu üyelerinin tamamının Limited Şirket ise : Şirket Müdürü (Birden fazla ise tümünün), Şirket Müdürü yoksa ortaklarının tamamının Kollektif Şirket ise : Ortaklarının Tamamının Komandit Şirket ise : Komandite ortakların hepsinin, komanditer ortaklardan kendilerine şirketi temsil yetkisi verilmiş olan ortakların Kooperatiflerde : Yönetim kurulu üyelerinin Şahıs Şirketleri : Şahsın kendisine ait sabıka kaydı. 5- Karar Pulu – Sözleşme Pulu : Sözleşmeye davet yazısında belirtilen tutarlar ayrı ayrı olmak üzere Vergi Dairesine yatırılacaktır. 6- Varsa KİK payı : Sözleşmeye davet yazısında belirtilen tutar. Halk Bankası veya Vakıflar Bankasına KİK Kurumsal tahsilat Hesabı Onbinde beş olarak belirtilerek yatırılacaktır. 8. Kesin Teminat : Banka Mektubu ise sözleşmeye davet yazısında belirtilen tutarda ve süre de olmak üzere ilgili bankadan alınacaktır.(Teklif bedelinin %6 kadar) Nakit Teminat : Belediyemiz Gelir Müdürlüğü Veznesine yatırılabilir.
|
İlk Başvuru Makamı: |
Destek Hizmetleri Müdürlüğü |
Paraf Listesi: |
|
Kurumun Varsa Yapması
Gereken İç Yazışmalar: |
|
Kurumun Varsa Yapması
Gereken Dış Yazışmalar: |
|
Mevzuatta Belirtilen
Hizmetin Tamamlanma Süresi: |
|
Hizmetin Ortalama
Tamamlanma Süresi: |
Sözleşmeye Davet Yazısında Sonra 10 Gün İçinde Sözleşme İmzalanır. |
Yıllık İşlem Sayısı: |
0 |
Hizmetin Elektronik
Olarak Sunulup Sunulmadığı: |
HAYIR |
Sorumlu Personel: |
Bülent Cengiz Yücetaş |
E-Posta Adresi: |
byucetas44@hotmail.com |
Telefon Numarası: |
1016 |
Veriyi Giren Personelin Adı: |
MERVE EKİNCİ |
Veriyi Giren Personelin
Mesleği: |
|
Veri Giriş Tarihi: |
28.05.2019 09:18:20 |